سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم شهرستان های پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت:عملکرد معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نگران کننده است.

به گزارش انعکاس مردم سید حمیدرضا کاظمی با بیان این مطلب گفت:متاسفانه ایشان فاقد هرگونه تجربه در معاونت مهم و راهبردی سیاسی است و دخالتهای نابجا و جانبدارانه وی هم به اعتماد عمومی آسیب جدی وارد نمود هم باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات شد که این مساله در تضاد و تقابل مستقیم با منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات قرار دارد.

منتخب پلدختر و معمولان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی افزود:معاون سیاسی استانداری لرستان در روز انتخابات بجای حضور در محل کار خود و مدیریت انتخابات یک استان بزرگ،در فرمانداری معمولان مستقر و مانع توزیع تعرفه در بین صندوقها شد تا با دخالت آشکار و البته جانبدارانه سرنوشت انتخابات یک حوزه انتخابیه را به نحو مورد نظر خودش تغییر بدهد.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت:بنده در صحبتهایی که با وزیر محترم کشور،معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار لرستان داشته ام مراتب اعتراض مردم حوزه انتخابیه را نسبت به عملکرد غیرسازنده این فرد و دخالتهای نابجای او اعلام نموده ام و درصورتیکه ترتیب اثر ندهند از وزیرمحترم در صحن مجلس سوال خواهم نمود.


کاظمی در پایان اظهار داشت:به فرموده مولای متقیان علی(ع)بزرگترین استاد تجربه است و انتظار داریم دولت و استاندار محترم با استفاده از نیروهای مجرب و عادل در مناصب کلیدی ،ضمن اعتماد سازی، به جریان بهتر امورِ مردم کمک نمایند.