دادستان خرم‌آباد گفت: جهت پیشگیری از هرگونه تخلف و تهدید علیه سلامت عمومی، مراکز عرضه مکمل‌های رژیمی از لحاظ داشتن مجوز بررسی شوند و با مراکزی که فاقد مجوز هستند برخورد شود.

به گزارش انعکاس مردم ، داریوش شاهون‌وند در ‌چهارمین کمیته تدابیر ویژه دارو و تجهیزات پزشکی استان لرستان تاکید کرد: ️ادارات از ظرفیت وجود نماینده‌های حقوقی جهت ارائه راهکارهای قانونی با هدف پیشگیری از تخلفات استفاده می‌کنند و از آنجایی که بازرسی‌های متعددی توسط وی (شخص دادستان) در استان جهت نظارت میدانی صورت گرفته است؛ لذا رویکرد مدیران باید نظارتی و پیشگیری باشد تا نیازی به برخورد نباشد.

وی بیان داشت: جهت پیشگیری از هرگونه تخلف و تهدید علیه سلامت عمومی، مراکز عرضه مکمل‌های رژیمی از لحاظ داشتن مجوز بررسی شوند و با مراکزی که فاقد مجوز هستند برخورد شود.

دادستان خرم‌آباد افزود: باید بین نهادها تعامل وجود داشته باشد و ارگان‌ها در برابر مسائل، حالت تدافعی نداشته باشند و همگی به صورت یکپارچه سعی در ارائه ی راهکار داشته باشند. 

شاهون‌وند گفت: مدیران در خصوص مسائل، ثبات نظر داشته باشند و در مورد یک مسئله، بر اساس موقعیت زمانی و مکانی تغییر رویه ندهند و همه ارگان‌ها جهت رضایتمندی عمومی باید تلاش کنند و به صورت جهادی و انقلابی وارد عمل شوند.

حمایت از طرح دارویاری و تقویت آن از طریق اطلاع رسانی به منظور آگاهی مردم، تشدید نظارت‌ها، اعلام حمایت در برخورد با مراکز غیرمجاز عرضه مکمل‌های غیرمجاز، از جمله دیگر مواردی بود که دادستان در این جلسه بیان کرد.