مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت:شرکت گاز استان لرستان تاکنون در اجرای مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان پیشرو بوده است.

به گزارش انعکاس مردم ؛صبح امروز شنبه در نهمین روز از دهه فجر با حضور استاندار لرستان ؛معاونین و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان لرستان مراسم افتتاح گازرسانی به ۱۶ روستا و ۱۵واحد صنعتی انجام شد که در این مراسم کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه اظهار داشت:از ۲۴۴۷روستای واحد شرایط گازرسانی در استان لرستان تاکنون ۲۳۳۷ روستا گازدار شده است که در مجموع ۹۸/۴ درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند .

وی عنوان کرد:ضریب نفوذ گازرسانی روستایی که یکی از شاخص های مهم شرکت ملی گاز به شمار می آید استان لرستان ۱۲ درصد از نرم کشوری بالاتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد:از ۳۳ شهر مصوب شده استان ۳۲ شهر از نعمت گاز برخوردار هستند که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد افتتاح گازرسانی شهر بزنوید که از مصوبات سفر رئیس جمهور است باشیم.

گودرزی ادامه داد:با کمک و تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت گاز استان لرستان بدنبال کارهایی اساسی هستیم تا بتوانیم در پایان سال ۱۴۰۳ شاهد بسته شدن و اتمام گازرسانی به شهرستان های استان باشیم.

وی خاطر نشان کرد:از اقدامات ویژه دولت سیزدهم میتوان از ایجاد زیرساخت های گازرسانی در استان نام برد همچنین ایجاد ۱۴۰۰کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و ۳۴ ایستگاه تقلیل فشار گاز از دیگر کارهای اساسی انجام شده در دولت سیزدهم است.