رضا محمدی اصل از افزایش ۹۰ درصدی رشد حرفه آموزی و اشتغال در زندان های استان گیلان خبر داد.

به گزارش انعکاس مردم ؛رضا محمدی اصل مدیرکل زندان های استان گیلان در مصاحبه اختصاصی با این پایگاه اطلاع رسانی اظهار داشت :آخرین اقدامات و پیشرفت های حوزه اشتغال و حرفه آموزی؛ کمک به ارتقای سطح اشتعال در راستای تحقق اهداف سازمانی را نیازمند عزم جدی در روند اقدامات اشتغالزا را ضرورتی اجتناب اجتناب ناپذیر دانست.

وی در ادامه بهره مندی از تجارب؛توانمندی همکاران در بخش های مختلف اشتغال و حرفه آموزی و بروز رسانی علمی و عملی را در توسعه و ارتقا سطح دانش شغلی و حرفه آموزی مددجویان مهم عنوان کرد.

رضا محمدی اصل مدیرکل زندان های استان گیلان در ادامه سازمان زندان ها را بعنوان یکی از نهاد های حمایتی موثر که نقش بسزایی در باز اجتماعی شدن خانواده ها دارد دانست و بیان کرد:حمایت از گروه هدفی که در معرض انواع آسیب های اجتماعی قرار دارند هدف ماست.

وی با ارائه راه حل های مناسب در راستای برنامه اشتغال؛آموزش و بکارگیری خانواده هایی که سرپرست آنان در حال تحمل کیفر هستند را بهترین گزینه برای اهداف سازمانی در قبال گروه هدف دانست‌.

وی با اشاره به اهمیت امار و اطلاعات صحیح در برنامه ریزی و اقدامات علمی و عملی؛بروز رسانی و ارائه آمار صحیح اشتغال زندانیان را امری ضروری در تصمیم گیری و سیاست های ابلاغی سازمانی دانست که می تواند در رشد برنامه های اشتغال و حضور کار آفرینان و پیمانکاران در این حوزه موثر باشد.

وی توانمندسازی مددجویان را که منجر به حفظ کیان خانواده و ارتقای سطح امنیت اجتماعی را به همراه خواهد داشت را نیازمند عزمی جدی در مشارکت و هم افزایی سایر سازمان ها و نهادهای حمایتی بیان کرد و گفت:در جهت تاثیر مثبت؛توسعه زیرساخت های لازم برای حضور هرچه بیشتر کارآفرینان و پیمانکاران در زندان ها مهیاست.

در پایان رضا محمدی اصل مدیرکل توانمند و کارآمد زندان های استان گیلان از حمایت های ارزشمند و مستمر مقامات قضایی در جهت اعطای تسهیلات حقوقی به مددجویان علی الخصوص اعزام آنان برای اشتغال تقدیر و تشکر کرد.